23.1.14

Skin Perfection Serum από τη L’oreal - Στο κυνήγι της τελειότητας…

Όταν είσαι 20-30 το δέρμα σου είναι και δείχνει νεανικό και φυσικά δεν φαντάζεσαι πως χρειάζεσαι πολύ περισσότερα από την ενυδατική σου κρέμα. Πιστεύαμε λοιπόν πως οι οροί και τα serums ήταν προϊόντα με τα οποία θα ασχολούμασταν αργότερα. Μέχρι που αγοράσαμε από περιέργεια τον επανορθωτικό ορό της Loreal που απευθύνεται σε αυτές ακριβώς τις ηλικίες.

Ακόμη και το νεανικό δέρμα δεν είναι πάντα τέλειο. Το stress, η κούραση και οι πιεστικοί ρυθμοί ζωής επηρεάζουν την ποιότητα του δέρματός μας και προκαλούν ατέλειες.


Το Skin Perfection Serum υπόσχεται να επανορθώσει τον τόνο, την υφή και τους πόρους της επιδερμίδας μας.



Έρχεται σε κομψή γυάλινη ροζ συσκευασία που δίνει μία αίσθηση πολυτέλειας. Έχει αντλία που σου επιτρέπει να πάρεις ακριβώς την ποσότητα που χρειάζεσαι και είναι ιδιαίτερα εύχρηστη.

Η υφή του είναι αρκετά ελαφριά και δροσερή, απλώνεται ομοιόμορφα και απορροφάται μέσα σε 1-2 λεπτά χωρίς να επιβαρύνει την επιδερμίδα με ίχνη λιπαρότητας.

Εμείς τον χρησιμοποιούμε αρκετό καιρό τώρα πριν την ενυδατική μας κρέμα πρωί και βράδυ και, αν και δεν έχουμε πρόβλημα με τους πόρους, μπορούμε να πούμε ότι αφήνει την επιδερμίδα μας ιδιαίτερα απαλή και λαμπερή από τις πρώτες κιόλας χρήσεις.

Είναι ένα προϊόν που εντάξαμε με ευκολία στην καθημερινότητά μας και σίγουρα θα το αγοράσουμε ξανά. Εσύ το έχεις δοκιμάσει; Χρησιμοποιείς κάποιο ορό στην καθημερινή σου περιποίηση;

Μέχρι το επόμενο post

6 σχόλια:

  1. Κορίτσια φαίνεται πολύ πολύ καλό!
    Για να δούμε!
    Όταν τελειώσει αυτό που χρησιμοποιώ νομίζω θα το αναζητήσω!
    Φιλιάαα
    Καλημέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι στα αμεσα σχεδια μου να τον δοκιμασω...δεν εχετε πορους??σας ζηλευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαινεται αρκετα καλο! Και ολη αυτη η σειρα της L'oreal εχει υπεροχες συσκευασιες!
    Επισης τελειο και χαρουμενο το backround!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχχχ..έχω θέμα με ορούς!!Ισως δεν κάνω κάτι σωστά!!Γι αυτό διστάζω να αγοράσω τον συγκεκριμένο!
    Ο ορός της lancome δεν μου έκανε απολύτως τίποτα..
    Ο ορόσ από vichy και nuxe...χμμ ελάχιστα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κάποιον ορό αλλά αυτός έχει πολύ ωραία συσκευασία και μου άρεσε πολύ και η αντλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έχω την αντίστοιχη bb και τη χρησιμοποιώ καθημερινά, μου αρέσει πολύ, οπότε πιστεύω πως κια αυτό το προιόν θα μου ταίριαζε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Our Beauty Wonderland. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design