8.11.13

BeautyTestBox Οκτωβρίου - Our Passion Box Part 1

Όπως έχεις ήδη καταλάβει από τους προηγούμενους μήνες, έχουμε γίνει ιδιαίτερα εμμονικές με το συνδρομητικό μας, κόκκινο κουτάκι! Κάθε φορά, λοιπόν, στηνόμαστε πάνω από το pc, είμαστε σε εγρήγορση και ετοιμοπόλεμες προκειμένου να το αποκτήσουμε! Και ευτυχώς μέχρι στιγμής καταφέρνουμε να το έχουμε στα χέρια μας κάθε μήνα! (Γιατί ποιός ξέρει τί θα γινόταν αν δεν το είχαμε! :P). Και φυσικά επειδή είμαστε δύο, η απόλαυσή μας είναι διπλή!

Σε αυτό το post θα αναλάβω την παρουσίαση (Γωγώ) για το  ένα από τα δύο κουτάκια και σύντομα θα έρθει και η δεύτερη από την Τζένη. Το έχω αρκετές μέρες στα χέρια μου και ήρθε η ώρα να σου το παρουσιάσω! Για μία ακόμη φορά ξεπέρασε τις προσδοκίες μου! Γενικά, αγαπάω το Beautytestbox γιατί φροντίζει τόσο για την περιποίηση σώματος, προσώπου και μαλλιών, όσο και για το μακιγιάζ μας!



Ας δούμε αναλυτικά όμως ποιά προϊόντα βρίσκονταν σε αυτό το κουτάκι...

Χειροποίητο φυσικό σαπούνι σώματος Ast Products : Ένα μυρωδάτο σαπούνι σαν πραγματικό γλειφιτζουράκι! Είναι από τα προϊόντα που ενώ θέλεις να δοκιμάσεις αμέσως λυπάσαι να τα χαλάσεις γιατί είναι πολύ όμορφα! Είναι εμπλουτισμένο με αγνό λάδι Αβοκάντο, πλούσιο σε βιταμίνη, δεν περιέχει parabens και δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα. Η τιμή του είναι στα 5, 00 ευρώ.




Jumbo twin Pearl Eyeshadow Aden Cosmetics : Διπλή σκιά ματιών σε μορφή μολυβιού για λάμψη σε χείλη, μάτια και ζυγωματικά. Έχει μία πιο σκούρα, μοβ απόχρωση για βάθος στο βλέμμα και μία ανοιχτή, ροζ απόχρωση για φωτεινότητα. Προσωπικά το χρησιμοποιήσα κυρίως για φωτεινότητα, λάμψη στα χείλη σε συνδυασμό με κραγιόν παρόμοιου χρώματος και λάμψη στα ζυγωματικά. Η τελευταία χρήση είναι και αυτή που μου άρεσε περισσότερο από όλες! Η τιμή της είναι στα 7, 40 ευρώ, πολύ καλή τιμή αν σκεφτείς ότι το προϊόν είναι διπλό!




CND Travel Manicure Kit : Σετ μανικιούρ ταξιδίου, με ένα βερνίκι σε κόκκινη βαθιά σκούρα απόχρωση και ένα top coat μακράς διάρκειας για αναλλοίωτο εβδομαδιαίο αποτέλεσμα. Δυστυχώς αυτό το προϊόν είναι το μόνο που εγώ δε μπορώ να χρησιμοποιήσω καθώς έχω χτιστά νύχια με μόνιμο χρώμα! Lucky Jenny :P Η τιμή του είναι στα 9, 00 ευρώ. 




Body Lotion by Nature Beer : Λοσιόν σώματος με μπύρα, αμυγδαλέλαιο και πανθενόλη. Απαλύνει, αναζωογονεί, θρέφει και ηρεμεί την επιδερμίδα ενώ την προστατεύει από περιβαλλοντικούς παράγοντες. Είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος. Η τιμή της είναι στα 3, 80 ευρώ.




Hair shampoo  By Nature Beer Shampoo : Σαμπουάν με μπύρα και εκχύλισμα σταφυλιού. Τα μέταλλα και ιχνοστοιχεία που περιέχει θρέφουν την τρίχα και χαρίζουν λάμψη ενώ φροντίζει και την επιδερμίδα. Είναι, επίσης, κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος και υποαλλεργικό. Η τιμή του είναι στα 3, 80 ευρώ. 




Sothy's Lipstick Pen: Κραγιόν σε μορφή στυλό, για θεραπευτική ενυδάτωση. Το δικό μου είναι σε μία υπέροχη, χειμωνιάτικη καφέ σκούρα απόχρωση που δίνει ένα glamorous αποτέλεσμα! Η τιμή του είναι στα 18, 00 ευρώ. 



Lifelikes Handmade Creations : Η εκπληξούλα του μήνα ήταν ένας χειροποίητος, πλεκτός φιόγκος για τα μαλλιά σε μπεζ χρώμα. Είναι ένα πολύ girly αξεσουάρ που δίνει στο χτένισμα άλλο αέρα! Η τιμή του είναι στα 10, 00 ευρώ. 




Αυτά ήταν τα δικά μου πραγματάκια για το μήνα Οκτώβρη. Πώς σου φάνηκαν; Σου άρεσαν; Αν κάποιο σου έκανε εντύπωση και θέλεις να το δοκιμάσεις και εσύ, ρίξε μια ματιά στο online shop του Beautytestbox. Ακόμη και αν δεν σε εντυπωσίασε το δικό μου κουτάκι, σίγουρα θα βρεις κάτι να σε εντυπωσιάσει στο e shop! 

Μέχρι το επόμενο post







6 σχόλια:

  1. Δυστυχώς συνεχίζει να μην μου αρέσει το κουτάκι, μια φορά το πήρα και δεν θα το ξαναπάρω, το Cherrybox και το Glowbox, για εμένα, είναι πολύ ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει να κάνει και με το τι θέλει η καθεμία, επομένως είναι καθαρά υποκειμενικό! Εμάς πάλι η γνώμη μας είναι ακριβώς η αντίθετη! χιχι! :D

      Διαγραφή
    2. ναι σίγουρα, απλά για μένα το test box είναι λίγο παιδικό, ίσως αν ήμουν 17 χρόνων να μου άρεσε, αλλά δεν είμαι! :D

      Διαγραφή
  2. Αν και δεν έχω πάρει κάποιο από αυτά τα συνδρομητικά κουτιά,μπορώ να πω ότι σε αυτό το κουτί το μόνο που μου άρεσε ήταν το Sothy's Lipstick Pen,Πολύ ωραίο χρώμα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο και το δικό σου κουτάκι αλλά αν μπορούσα να διαλέξω θα προτιμούσα της αδελφής σου χιχι!!!
    Ανυπομονώ να ανοίξουν οι συνδρομές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Our Beauty Wonderland. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design