5.10.13

Beauty Τest Βox Σεπτεμβρίου - Our Passion Box #1

Εδώ και αρκετές μέρες έχουμε στα χέρια μας τα κόκκινα κουτάκια του Σεπτεμβρίου. Επειδή δυστυχώς δεν προλάβαμε νωρίτερα σου παρουσιάζουμε τώρα το περιεχόμενο τους!
Σε αυτό το post θα δεις τα προϊόντα που είχε το ένα από τα δύο και σύντομα θα σου ανακαλύψουμε και το δεύτερο. Ξεκινάμε λοιπόν με το κουτάκι Νο 1. 

Γωγώ speaking...




Το πρώτο προϊόν που περιείχε το πρώτο κουτάκι είναι μία κρέμα χεριών AROMA Greenline. Είναι της ίδιας σειράς με την κρέμα ποδιών που είχαμε βρει στο κουτάκι του προηγούμενου μήνα, την οποία ευχαριστηθήκαμε. Είναι σε οικολογική συσκευασία των 75 ml. Έχει πλούσια ενυδατική σύνθεση εντατικής περιποίησης που θρέφει, επανορθώνει και προστατεύει τα χέρια από την πρόωρη γήρανση. Δεν περιέχει parabens. Η τιμή της είναι στα 8, 61 ευρώ.


Δεύτερο πολυπόθητο προϊόν, ο ενυδατικός ορός προσώπου Panthenols σε συσκευασία των 30 ml. Έχω χρησιμοποιήσει προϊόντα της εταιρείας στο παρελθόν και επειδή έμεινα πολύ ευχαριστημένη υποδέχτηκα τον ορό με ένα πλατύ χαμόγελο. Ανυπομονώ να τον δοκιμάσω. Η τιμή του είναι στα 19, 00 ευρώ.



Μία μάσκαρα της Aden Cosmetics αμέσως επόμενο προϊόν. Αγαπώ ό, τι έχει σχέση με την Aden. Ήθελα πολύ να δοκιμάσουμε αυτή τη μάσκαρα και το αγαπημένο μου Beautytestbox φρόντισε για αυτό! Η συγκεκριμένη μάσκαρα περιποιείται τις βλεφαρίδες, είναι μακράς διάρκειας και δε δημιουργεί αλλεργίες. Οι μικροφίμπρες που περιέχει δίνουν σώμα και τις μακραίνουν. Η τιμή της ανέρχεται στα 10, 58 ευρώ.



Χειροποίητο φυσικό σαπούνι σώματος Ast Products σε σχήμα γοβίτσας!Έχει ως βάση τη γλυκερίνη, είναι εμπλουτισμένο με αγνό λάδι Αβοκάντο, πλούσιο σε βιταμίνη Ε που φροντίζει και περιποιείται σε βάθος την επιδερμίδα. Κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος. Δεν περιέχει parabens. Η τιμή του είναι 5, 00 ευρώ.



Lip Pencil HORST KIRCHBERGER. Ένα μολύβι χειλιών σε πολύ όμορφη απόχρωση ιδανική για τους φθινοπωρινούς μήνες. Περιέχει έλαια και βιταμίνες, δεν αφυδατώνει τα χείλη και δίνει σταθερό και ματ αποτέλεσμα. Είναι δερματολογικά ελεγμένο και κοστίζει 16, 00 ευρώ.



Φυτικό βάλσαμο ημέρας SANS SOUCIS. Ένα βάλσαμο που ενυδατώνει την επιδερμίδα σε βάθος παρέχοντας μια αίσθηση φρεσκάδας και ευεξίας. Κατάλληλο για ευαίσθητα δέρματα. Η τιμή του είναι 15, 60 ευρώ.



Και φυσικά όπως πάντα είχα και την εκπληξούλα μου. Ένα υπέροχο κολιέ cupcake με περίμενε μαζί με τους υπόλοιπους θησαυρούς! Και μιας και το cupcake ήταν από τα χεράκια της LadyMarian – handmade jewelry δεν το έχω βγάλει από πάνω μου.



Πώς σου φάνηκαν τα πραγματάκια μου; Εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένες καθώς το κουτάκι είχε και προϊόντα μακιγιάζ και προϊόντα περιποίησης και μάλιστα πολλά από αυτά ήταν ήδη στη wish list μου! Και φυσικά το συνολικό κόστος των προϊόντων που βρήκα ανέρχεται στα 75 ευρώ, ενώ εγώ τα απόκτησα στη τιμή των 10 μόλις ευρώ. Δεν νομίζεις ότι αξίζει;

Μέχρι το επόμενο post,




8 σχόλια:

  1. πολύ ενδιαφέρον το κουτάκι σας κορίτσια! και το blog σας γενικότερα βέβαια..
    είχαμε μοναδικό κοινό το κοσμηματάκι! αυτό είναι θετικό γιατί έτσι καταλαβαίνεις πως.. ¨πιάνει τόπο¨ το προφίλ που συμπληρώνεις, και αρνητικό γιατί.. θα ήθελα να τα έχω όλα! χα χα!
    επίσης λάτρεψα aden! δεν είχα ξαναδοκιμάσει, και το κραγιόν που είχε το δικό μου κουτάκι, πήρε 10'! χαίρομαι που βρήκατε αξιόλογη και την μάσκαρα!
    και θα χαρώ να σας δω και στο δικό μου blog, να δείτε και το review για το BeautyTestBox!
    http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2013/10/beautytestbox-last-but-not-least.html
    φιλάκιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε πολύ! εμείς τα ευχαριστηθήκαμε όλααααα! σίγουρα θα δούμε και τη δική σου παρουσίαση! <3

      Διαγραφή
  2. Ποποο το σαπούνι γοβάκι είναι σκέτη γλύκα!! Πολύ ωραία προιόντα!! :):)
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφα ολα , και το σαπουνακι γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο το κουτάκι σας!! Μου άρεσε πολύ το κρεμαστό cupcake!!!!
    Η μάσκαρα είναι και στη δική μου wish list (ακούςςςς BeautyTestBox????) χαχαχα
    Δες και το δικό μου κουτάκι, που είναι τελείως διαφορετικό, εδώ http://beautyeverymoment.blogspot.gr/2013/09/beautytestbox.html
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Our Beauty Wonderland. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design